wygodami na potrzeby Cavaliada Tour – halowych zawodów jeździeckich połączonych z targami jeździeckimi. Zawody w skokach przez przeszkody, Halowy Puchar Polski w Powożeniu Zaprzęgami Czterokonnymi oraz Wszechstronny Konkurs Konia Wierzchowego to największe atrakcje tej niesamowitej imprezy. W hali targowej, tam, gdzie zazwyczaj rozstawione są stoiska wystawiennicze, wśród stali i betonu, w krótkim czasie powstaje bezpieczna dla koni przestrzeń z odpowiednio przygotowanym podłożem oraz wydzielona, profesjonalna strefa dla widzów. Polska tradycja hodowlana koni znajduje swe odzwierciedlenie także w miejscu, które wprost nie kojarzy się z wybiegiem dla koni, ale które dzięki swej misji targowej i zdolności do metamorfozy aranżacji stwarza doskonałe warunki do realizacji tego typu imprezy. Jest to przykład imprezy, która mimo swego mocno hobbystycznego charakteru przyciąga wielu zainteresowanych. Nie tylko miłośników nieparzystokopytnych. 5. W KAPCIACH NA TARGI Wyobraźcie sobie sytuację, kiedy podczas pobytu w hotelu przechodzicie holem w kapciach na śniadanie i po drodze natykacie się na… Targi Sport Zima! Targi Kielce, organizując tematyczne targi związane ze sportami zimowymi, zaprosiły swych wystawców i zwiedzających do hotelu Orle Gniazdo w Szczyrku. W tym obiekcie, w otoczeniu gór i pięknym zimowym klimacie, przygotowano najlepszą z możliwych przestrzeń do prezentacji sprzętu zimowego. Niesamowity zabieg marketingowych okoliczności – stworzenie przyjaznego i naturalnego środowiska dla konkretnej branży. Targi Sport Zima odbyły się w Orlim Gnieździe w dniach 23-25 lutego br. Najwyższy sezon sportów zimowych trwał jeszcze w najlepsze, zapaleńcy zimowych sportów klasycznych i tych bardziej ekstremalnych mieli doskonałe warunki do tego, by przetestować prezentowany sprzęt. Świadczy to o tym, że utarte ścieżki i rutyna mogą zaszkodzić organizatorom targów. Liczą się kreatywność i niebanalne, odważne podejście do zadań. Wykorzystanie miejsca realizacji targów o zimowej tematyce sportowej zostało w tym przypadku wykonane na piątkę z plusem. Bo kto nie chciałby odwiedzić takich targów z gorącym kubkiem herbaty w ręce i kapciach hotelowych, po kilkugodzinnym szusowaniu na okolicznych zboczach gór? 6. ODPOCZNIJ I DAJ SIĘ POPROWADZIĆ Tak można by zinterpretować misję organizatorów największych w Europie targów proaudio, techniki oświetleniowej i eventowej – Prolight&Sound – oraz targów instrumentów muzycznych Muskimesse, odbywających się po raz 24. we Frankfurcie w Niemczech, w dniach 10-14 kwie- tnia br. Dla komfortu i ułatwienia zwiedzającym poruszania się po olbrzymiej powierzchni targowej (9 hal wystawowych) przygotowano ruchome deptaki, by dać odpocząć znużonym długimi wędrówkami pomiędzy setkami stoisk i przetransportować się bez wysiłku z hali do hali. Jeżeli zwiedzający potrzebował jeszcze większego komfortu, mógł skorzystać z kursujących co minutę wewnętrznych autobusów jeżdżących pomiędzy halami oraz kilkoma zewnętrznymi scenami, na których prezentowane były systemy nagłośnieniowe i oświetleniowe. Całe miasteczko targowe przez te 4 dni przyjęło 45 000 odwiedzających z całego świata. Wybierając się zatem do ośrodków targowych za granicą, można na własnej skórze poczuć niesamowitą siłę targów! Zróżnicowanie tematyczne organizowanych w Polsce imprez targowych, nowatorskie podejście do formuły spotkań w ramach targów, wielopłaszczyznowość i rozmach stwarzają bardzo konkurencyjną alternatywę dla innych form promocji i reklamy. Żywy kontakt z człowiekiem, bezpośrednie, namacalne doświadczenie prezentowanej oferty, inspiracje i nowości branżowe w tak dużym i zwartym wymiarze prezentowane są właśnie podczas targów. W dalszym ciągu branża wystawiennicza się rozwija i wprowadza nowe pomysły i projekty. Wciąż zaskakuje i inspiruje. W końcu taka jej rola! Czy spotkanie biznesowe podczas targów jest możliwe i może zaowocować współpracą w przyszłości? Oczywiście. To możliwe i niesłychanie skuteczne. Networking – bo o nim mowa – to coraz częściej stosowany zabieg promocyjno-handlowy podczas wszelkich imprez targowych. Bez względu na branżę formuła krótkich, spersonalizowanych spotkań B2B może być formą samą w sobie lub doskonałym uzupełnieniem wystawy targowej. JOANNA GRABOWSKA // Event manager z 13-letnim doświadczeniem. Project manager kilku imprez targowych. Obecnie prowadzi fundację Events Partner wspierającą rozwój sportu, kultury i sztuki. Z wykształcenia polonistka, specjalista ds. zarządzania kadrami, mediator, negocjator. Z zamiłowania kreator wnętrz i projektant industrialnego oświetlenia. Partner wydania: 34 KNOW-HOW ORGANIZATORA

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==