Partner wydania: w blasku, który towarzyszy sławom. Każdy produkt, który promuje osoba znana, staje się od razu dla klienta ciekawszy, event – czy to śniadanie prasowe, czy konferencja albo wieczorny bankiet lub impreza modowa – na którym obecne są gwiazdy, zyskuje na prestiżu, a tym samym otwiera się na nowych klientów naszego produktu lub projektu – tłumaczy Patryk Boro, publicysta (PR), właściciel Boro Inc. i Celebration Productions. Event eventowi nierówny No właśnie. Wielu event managerów zdaje się o tym zapominać i systematycznie, z maniakalnym wręcz uporem, przekonują klientów do realizacji niemal każdego eventu ze wsparciem „nazwisk”, co nie zawsze jest przecież potrzebne. Są jednak eventy, które zyskują na obecności znanych osób czy osobistości danej branży. – Zrobienie dobrego wydarzenia z wybraną i przemyślną grupą osób to duża sztuka, ale to się udaje w przypadku doświadczenia, znajomości rynku i osobistych relacji ze znanymi osobami – uważa Joanna Sokołowska-Pronobis, założycielka agencji eventowo-PR-owej FASHION Istotna jest spójność // Klub Starego Browaru to cykliczne wydarzenie, w którym do udziału zawsze staramy się zapraszać znane osoby, takie, które czegoś istotnego dokonały czy to na scenie, czy w sporcie, też w życiu społecznym. Na naszych eventach nie ma osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z showbiznesem i i mają niewiele do zaproponowania. Stawiamy na ludzi, którzy mają osiągnięcia zawodowe, działają charytatywnie, lubią się spotykać i rozmawiać z ludźmi i, co ważne, nie mają problemu, aby uczestniczyć w klubowym bankiecie. W przypadku takiej konwencji eventu, jakim jest Klubu Starego Browaru, to szalenie istotne. Nie zawsze bowiem zdajemy sobie sprawę z tego, że znana osoba lubi tak intensywny kontakt z ludźmi. Czasem, co może wydawać się dziwne, gwiazdy stresują się taką formą relacji, nie potrafią szybko nawiązać kontaktów i czują się w tej sytuacji zagubione. Zupełnie inaczej grają na scenie, inaczej odnajdują się w telewizji, a jeszcze inaczej w kontakcie twarzą w twarz z uczestnikiem danego wydarzenia. Piotr Gąsowski to przykład aktora, który zarówno na scenie, jaki i poza nią lubi kontakt z widzem czy z gościem i świetnie się w takich sytuacjach odnajduje. Podobnie jest w przypadku aktorki Grażyny Wolszczak, która potrafi nawiązać świetny kontakt i z młodzieżą, i z osobami starszymi, jest przy tym otwarta i serdeczna. To dlatego wybór znanej osoby jest tak istotny. Starajmy się nie stwarzać sytuacji trudnych dla stron, tak aby nie pojawiało się rozczarowanie zarówno ze strony naszego gościa, jak i zaproszonych na wydarzenie, a cały event był spójny w formule, charakterze i towarzyszących mu emocjach. Spójność jest tu słowem kluczowym. Sukces takiego eventu mamy wówczas, kiedy wszystko jest spójne i dwie strony mają z tego zabawę. Marta Klepka Prezes zarządu. Dyrektor hotelu Blow Up Hall 5050 6 Temat numeru
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==