Partner wydania: dostępnych online. Lekarze jednych specjalizacji łączeni są w grupy w szpitalach, następnie podłączają się do platformy online o umówionej porze i prowadzą obrady na kilku kontynentach jednocześnie. Przed ich oczami na ekranach przewijają się rentgenowskie zdjęcia przypadków trudnych do diagnozy i niełatwych do leczenia. Razem gremium specjalistów tworzy jednak międzynarodowy zespół – którego wiedzy nie powstydziłby się żaden szpital. W tym samym czasie relacje z operacji chirurgicznych transmitowane „na żywo” szkolą miliony aplikantów. Ta gałąź branży eventowej ma olbrzymi potencjał wzrostu. Poza tym w tle mamy oszczędność czasu na podróże oraz znaczną redukcję kosztów. W Polsce pierwsza tego typu konferencja pomiędzy pięcioma miastami (Lizbona, Londyn, Diest, Haga, Toruń) odbyła się 16–17 stycznia dla środowiska branży eventowej. I w jedno nie wątpię – wirtualizacja spotkań będzie przybierać coraz bardziej na sile. 3. Więcej atrakcji, które pobudzają publiczność z kompleksową usługą 360° Event manager w komunikacji z klientem ma za zadanie stworzyć taki program wydarzenia, który będzie ciekawy dla jego uczestników, ale będzie też zawierał treści, które organizator chce przekazać. I tu najczęściej zaczynają się wyzwania – bo każdy menedżer kreatywny w agencji eventowej powinien wyczuć, kim są odbiorcy eventu, jakie są ich zainteresowania i oczekiwania. Doskonałym przykładem takiego eventu jest Samsung i zeszłoroczna premiera jego urządzeń z rodziny smartfon Samsung S7 Gear w połączeniu z siedmioma urządzeniami dodatkowymi. Razem ze wszystkimi składowymi stworzyli silny trzon wydarzenia o nazwie S7LifeChangerPark adresowanego do miłośników atrakcji. W parku rozrywki można było skorzystać z szerokiej gamy urządzeń VR, przenoszących uczestników do innego wymiaru. Dzięki zastosowaniu wielu urządzeń (telefony, kamerki, okulary VR Gear, głośniki) Samsung stworzył multisensoryczną podróż w głąb świata marki, dostarczając tym samym niezapomnianych doświadczeń jej uczestnikom podczas trzech dni w Paryżu. Pośród rozmieszczonych atrakcji można było znaleźć rozrywki dla sportowców (zjazdy na nartach, surfing na desce), fanów adrenaliny (VR rollercoarster i Zombie Asylium Park) oraz atrakcje muzyczne. DJ-e, którzy miksowali muzykę na żywo, pozwolili m.in. przeżyć wirtualną przygodę w parku dinozaurów. Agencje, które podjęły się projektu (Magik Garden & CHEIL France), miały również za zadanie puścić informację w świat i otrzymać jak najwięcej zwrotów z hashtagiem #S7LifeChangerPark. Wyniki ich masowej kampanii w social mediach można uznać za imponujące: aż 42 tys. odwiedzających, 29 mln odsłon strony wydarzenia, 21 mln kontaktów 19
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==