ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.eventmanagement.pl // REDAKTOR PROWADZĄCA / Kinga Walczyk / tel. 793 787 176 / kinga.walczyk@forum-media.pl // REKLAMA / Małgorzata Sieradzka / tel. (61) 66 55 884 / malgorzata.sieradzka@forum-media.pl // PROJECT MANAGER / Anna Kołodziej / anna.kolodziej@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Marta Chmielewska, Dariusz Ogrodnik, Przemysław Pichalski, Konrad Olczak // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Piotr Korytowski // DRUK / PAW DRUK // OKŁADKA / Hotel Tatry, Małe Ciche 91 (Polana Zgorzelisko), 34-531 Murzasichle, www.hotel-tatry.pl // SERWIS ZDJĘCIOWY / Adobe Stock, Shutterstock // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. w wiosennym wydaniu „Event Management Polska” znajdują się nie tylko praktyczne treści poradnikowe, ale przede wszystkim inspiracje. Dzięki naszym zaangażowanym autorom dowiecie się nie tylko, gdzie zorganizować event dostosowany pod oczekiwania klienta czy jakie atrakcje zapewnić grupie podczas wyjazdu. Mamy dla Was coś więcej, czyli rozwiązania służące zaskoczeniu, a może nawet zachwyceniu Waszych gości. Nie da się ukryć, że udany event to taki, który nie dość, że rozbudza emocje przed rozpoczęciem i w jego trakcie, to zapisuje się w pamięci uczestników na dłużej. Rolą event managera jest kreowanie nowych i nietypowych rozwiązań, zapisujących się na kartach eventowych historii. Można przyjąć, że w każdym meeting plannerze tkwi artysta-kreator, ale jak to bywa w przypadku tworzenia, nie ma ono miejsca bez inspiracji. Dlatego mam nadzieję, że to i kolejne wydania naszego magazynu będą dla Was źródłem natchnienia. W procesie tworzenia duże znaczenie ma intuicja. Nie bez powodu podczas rozmowy z Dagmarą Chmielewską pojawił się ten temat. Moja rozmówczyni przyznała, że jej przygoda z eventami rozpoczęła się zupełnie niewinnie: od organizacji imprezy dla przyjaciół. Była wtedy jeszcze dzieckiem, a więc eventowe know-how było poza jej zasięgiem. Nie przeszkodziło to jednak w stworzeniu udanego wydarzenia, które, jak się okazuje po niemalże 30 latach, było zapalnikiem eventowej pasji. Zresztą zauważyłam już niejednokrotnie, że eventy uzależniają i jeżeli zagrają komuś w duszy, nie sposób się oderwać. Wydaje mi się, że właśnie w tym tkwi siła naszej branży i dzięki temu jesteśmy w stanie nieustannie ją rozwijać, czego sobie i Wam życzę! Kinga Walczyk redaktor prowadząca „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, 22 RELACJA Z WYDARZENIA NA TWITTERZE: PRZEWODNIK DLA POCZĄTKUJĄCYCH // Choć Twitter to medium specyficzne, charakteryzujące się zwięzłym i natychmiastowym przekazem, to może świetnie sprawdzić się w przypadku relacji z wydarzenia. W 280 znakach, które stanowią maksymalną długość postów na Twitterze, można zawrzeć tylko kluczowe informacje – i za to właśnie użytkownicy tej platformy ją pokochali. Liczba polskich twitterowiczów wciąż rośnie i choć jest ich znacznie mniej niż osób korzystających z Facebooka, to w przypadku wydarzeń branżowych mogą to być dużo bardziej zaangażowane społeczności. Podczas gdy z Facebooka korzysta się głównie w celach personalnych, z Instagrama po to, by podziwiać piękne obrazki, to Twitter służy do zdobywania informacji w czasie rzeczywistym. Partner wydania: 3
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==