promocja naładowanego nowoczesnymi fajerwerkami multimedialnymi jest niemal koniecznością; ∞∞ korporacje pozycjonujące się w swoich branżach jako „liderzy innowacyjności”, dla których wykorzystanie na wydarzeniu nowoczesnych technologii ma wymiar wizerunkowy; ∞∞ firmy z branż specjalistycznych, które ze względu na merytorykę wydarzenia potrzebują np. bardzo wysokiej jakości wyświetlania prezentowanych materiałów. W tej ostatniej grupie możemy umieścić jedno z wydarzeń, w którego produkcję aktualnie jesteśmy zaangażowani – Jesienną Akademię Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków JADE (2019). Konferencja odbędzie się pod patronatem Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego w dniach 15-16.11.2019 r. w hotelu Sheraton w Sopocie. Wysoki poziom merytoryczny wydarzenia gwarantuje Komitet Naukowy złożony z czołowych polskich specjalistów i autorytetów z dziedziny dermatologii estetycznej, natomiast agencja jest odpowiedzialna za zapewnienie kompleksowej realizacji przedsięwzięcia w zakresie organizacji, produkcji, promocji, logistyki oraz obsługi multimedialnej. To właśnie jedno z tych wydarzeń, które ze względu na swoją specyfikę i program merytoryczny zdecydowanie wymaga wysokiej klasy rozwiązań zwłaszcza w zakresie oprawy wizji. Uczestnicy muszą po prostu widzieć każdy detal prezentowanych na ekranach materiałów – mówimy wszak o branży, która – w pewnym uproszczeniu – skupia się właśnie na detalach mających po skorygowaniu dać olśniewający efekt. W tegorocznej odsłonie konferencji uczestnicy będą mogli brać udział w wielu bardzo ciekawych warsztatach praktycznych oraz sesjach naukowych prowadzonych przez ekspertów z wieloletnim stażem, wspierani nowoczesnymi rozwiązaniami, aplikacjami, interakcją i możliwością prezentacji zabiegów za pomocą streamingu w komunikacji z lekarzem przeprowadzającym zabieg. Wszystkie zaproponowane przez nas i zaakceptowane przez klienta rozwiązania (a jest ich naprawdę dużo) mają swoje uzasadnienie – merytoryczne, wizerunkowe, a przede wszystkim spajające całe wydarzenie w spójną całość, która z pewnością wywrze na gościach Kongresu niezapomniane wrażenie. Informacje na ten temat można znaleźć na stronie: www.ideapp.pl/jade2019. Nowoczesnych rozwiązań multimedialnych nie należy się bać, zresztą nie robi tego żadna szanująca się agencja. Ale jak w każdym aspekcie naszej działalności – należy podchodzić do zagadnienia rozsądnie. Usiądźmy, jeżeli jest to możliwe, dyskutujmy z klientem, zastanówmy się, jaki efekt zakładamy i dzięki jakim narzędziom możemy go osiągnąć. Po najnowsze rozwiązania technologiczne naprawdę warto sięgać, jeżeli tylko ma to uzasadnienie merytoryczne i pozwala na to budżet całości. Zwłaszcza, że – także z punktu widzenia agencji produkującej wydarzenie – wiele z tych nowoczesnych „fajerwerków” ułatwia życie nie tylko uczestnikom, ale także wpływa na pozytywny wizerunek całości przedsięwzięcia. Pozwolę sobie na koniec powtórzyć frazę, która była początkiem naszych rozważań: technologia jest jedynie narzędziem. Ale w połączeniu z kreatywnością, doświadczeniem agencji, umiejętnością właściwego rozpoznania potrzeb klienta tworzy niemal gotowy przepis na sukces. Event roku? Kto wie… ANETA RADZIMIRSKA // CEO Idea Productions Poland Ekspert ds. event marketingu. CEO warszawskiej agencji eventowej Idea Productions Poland. Od kilkunastu lat produkuje spektakularne wydarzenia dla największych korporacji, dzięki czemu nabyła ogromną wiedzę praktyczną. Pasjonatka kreatywnych pomysłów, nowych technologii i rzetelnej pracy. Jej motto życiowe to: „Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko te, które wymagają innego podejścia”. NAPISZ DO AUTORKI: aneta.radzimirska@ideapp.pl Wyzwaniem, przed którym często stajemy, jest zapewnienie efektu świeżości – to szczególnie trudne w przypadku imprez cyklicznych, od lat zorientowanych na wykorzystywanie najnowszych rozwiązań. Mówiąc najprościej: rozwój technologiczny, choć z każdym rokiem szybszy, nie jest w stanie dostarczyć co kilka miesięcy np. nowego, olśniewającego rodzaju ekranu. I tutaj z pomocą przychodzi rdzeń każdej dobrej agencji – kreatywność, umożliwiająca znalezienie rozwiązania gwarantującego efekt nowości, przy wykorzystaniu technologii już funkcjonujących. 47

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==