Trzeci hotel wchodzący w skład sieci, MDM, dysponuje trzema salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 286 m². Największa sala „Pod Kandelabrami” pomieści 160 osób w ustawieniu teatralnym. Myśląc o organizacji konferencji w centrum Warszawy, obowiązkowo należy zapoznać się z ofertą tej sieci. W Polsce znajduje się wiele międzynarodowych sieci hotelowych, które postrzegają Polskę jako idealne miejsce na inwestycję i lokowanie swoich marek. Wraz z zagranicznym kapitałem pojawiają się prestiżowe i luksusowe marki wzbogacające ofertę konferencyjną na polskim rynku. Zarówno sieci z polskim, jak i zagranicznym kapitałem starannie analizują trendy i zdrowo konkurują o coraz bardziej wymagających event managerów. Polski rynek hotelowy jest mocno rozdrobniony i większość hoteli należy do prywatnych firm, a sieci stanowią ok. 20-30% wszystkich obiektów. Trend się jednak jasno kształtuje i podobnie jak na Zachodzie hotelarze zaczynają zrzeszać się w różne formacje, a tym samym stopniowo łączą siły w walce o zamożnego klienta konferencyjnego. Sieci hotelowe są gwarantem standardów w swoich obiektach, co pomaga organizatorom konferencji i szkoleń w doborze odpowiednich miejsc na wydarzenia. Współpracując z jednym obiektem, mają pewność jakości obsługi w drugim. Oferta jest bardzo bogata i zróżnicowana pod względem możliwości, a organizatorzy mają naprawdę z czego wybierać. DARIUSZ OGRODNIK // Członek zarządu i menedżer serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl. Od ponad 12 lat specjalizuje się w promocji obiektów posiadających sale konferencyjne i szkoleniowe. Pasjonuje się marketingiem internetowym oraz nowymi technologiami. NAPISZ DO AUTORA: biuro@salebiznesowe.pl konferencyjnych pozwala na stworzenie idealnej wymiarowo przestrzeni na wszelakie wydarzenia firmowe, konferencje, szkolenia, bankiety czy prezentacje produktów. Piękna sceneria dodaje uroku każdemu eventowi. Sieć zarządza obiektami głównie w Trójmieście, czyli Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Posiada obiekty również w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz turystycznym Zakopanem. Dobry Hotel to dobre sale konferencyjne, które warto wziąć pod uwagę przy planowaniu konferencji czy szkolenia. Piętnastoma hotelami może pochwalić się Agencja Mienia Wojskowego, AMW Hotele. Hotele mają standard głównie dwóch-trzech gwiazdek i w 11 z nich można zorganizować szkolenie lub konferencję. Sieć dysponuje łącznie 38 w pełni wyposażonymi salami konferencyjnymi. Obiekty zlokalizowane są w 11 miastach: dwa w Warszawie, dwa w Szczecinie i po jednym hotelu w Krakowie, Radomiu, Rzeszowie, Suchej, Malborku, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Helu, Toruniu i Wrocławiu. Organizatorzy unikatowych miejsc konferencyjnych, pragnących dostarczyć niezapomnianych wrażeń swoim uczestnikom, z pewnością powinni poznać ofertę słynnego Zamku Czocha. Jest to kameralne miejsce z największą salą konferencyjną na 200 osób i 38 pokojami, w których goście hotelowi przeniosą się do historycznej epoki. Warto również wspomnieć o sieci trzech hoteli w samym ścisłym centrum Warszawy. To Hotele Warszawskie „Syrena”. W skład portfolio sieci wchodzą: Polonia Palace, Hotel MDM oraz Hotel Metropol. Przepiękny, czterogwiazdkowy Polonia Palace posiada 10 sal konferencyjnych dla 700 gości, a jego wnętrza nadają prestiżu i unikatowego charakteru każdemu wydarzeniu firmowemu czy konferencji. Oferta konferencyjna jest dopracowana na ostatni guzik, a sale wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny oraz niezbędne akcesoria. Tuż obok Polonia Palace mieści się Hotel Metropol, który dysponuje mniejszą powierzchnią konferencyjną, przeznaczoną na kameralne szkolenia. AMW Hotele Liczba hoteli w Polsce 15 Marki Nazwy własne obiektów Hotele Warszawskie „Syrena” Liczba hoteli w Polsce 3 Marki Nazwy własne obiektów Polski rynek hotelowy jest mocno rozdrobniony i większość hoteli należy do prywatnych firm, a sieci stanowią ok. 20-30% wszystkich obiektów. Partner wydania: 34 DESTYNACJE EVENTOWE
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==