historię człowieka, któremu udało się wyrwać z „fabryki ludzi”, gdzie na taśmie produkcyjnej mężczyznom zakładane były marynarki i zawiązywane krawaty w monotonny i szablonowy sposób. Każdy z nich dostawał również kluczyki od popularnych marek samochodów. Tylko jednemu z nich udało się uciec i postawić na indywidualność – właśnie on odjechał z fabryki nowym Q50. Indywidualność jest tutaj słowem kluczem i wyróżnikiem marki, którą chce ona komunikować. To była bardzo dobra historia, więc wiedzieliśmy, że musimy wykorzystać ją przy okazji organizowania tego eventu. Naszych gości zaprosiliśmy do przestrzeni, która wyglądała jak fabryka i również towarzyszące im odgłosy przybliżały klimat tego miejsca, a wszystko dzięki specjalnie skomponowanej muzyce. Wyjątkowo przy tej realizacji nie zakrywaliśmy żadnych nieestetycznych i metalowych elementów, wręcz przeciwnie – żeby spotęgować efekt, uwidoczniliśmy ich jak najwięcej. Samo napięcie budowaliśmy jeszcze przed wydarzeniem: w zaproszeniach używaliśmy zwrotów nakazujących, dawaliśmy gościom polecenia, gdzie mają przyjechać i w którym miejscu zaparkować. Po wejściu uczestnicy zastali rzędy manekinów i nieruchomych animatorów, a na ścianach wyświetlane były animacje przesuwającej się taśmowo wytwórni. Te zabiegi sprawiły, że goście nie mieli wątpliwości, że znaleźli się właśnie w „fabryce ludzi”. Kiedy doszło do punktu zero, zgasiliśmy światło i w tym momencie rozpoczął się krótki spektakl na żywo, połączony z premierowym pokazem reklamy. To, co działo się w spocie, w tym samym momencie odbywało się także na oczach widzów. Była to fabuła reklamy zaprezentowana na żywo, czyli nic innego jak spektakl. Punktem kulminacyjnym był wjazd auta prosto na scenę, dokładnie w momencie, w którym mężczyzna w reklamie wyjeżdża autem z fabryki. To wszystko w połączeniu z wielką ilością dymu i oświetlenia zrobiło na gościach ogromne wrażenie. Dopiero wtedy rozpoczął się główny event i część oficjalna. Nasz pomysł i jego realizacja były połączeniem premiery samochodu z historią, którą marka Infiniti chciała przekazać swoim klientom. Ta realizacja szła w parze z obecnie panującymi trendami, czyli ukazaniem, że dobry event nie zaczyna się w momencie jego startu, tylko jeszcze przed nim. Istotne przy tym jest to, żeby jak najwcześniej wprowadzać ludzi w historię, w tym przypadku samochodu i całej marki. TARGI – JAK STWORZYĆ ATRAKCYJNĄ STREFĘ? Targi motoryzacyjne to często wydarzenia na skalę międzynarodową, gromadzące dziesiątki czy nawet setki tysięcy pasjonatów samochodowych. To także idealna okazja dla marek, aby pokazać się szerokiej publiczności z jak najlepszej strony. Doświadczenie i wiedza agencji eventowej są niezastąpione przy okazji tego typu wydarzeń. Brief jest zazwyczaj prosty: „Zróbcie strefę, która nas wyróżni”. Żeby auto było widoczne z daleka, nie wystarczy już tylko postawić samochód na podwyższeniu. Klienci i uczestnicy eventu oczekują niekonwencjonalnych rozwiązań. Agencja musi zaaranżować stoisko, które wyróżni się na tle innych, przyciągnie uwagę uczestników oraz branżowych dziennikarzy. Jak to zrobić? Jest kilka elementów będących składową sukcesu. Najważniejszy element każdej prezentacji stanowi światło, o którego istocie większość ludzi nie zdaje sobie sprawy. Odpowiednie oświetlenie eksponuje produkt i potęguje wywierane wrażenie. Kolosalną różnicę widać dopiero po odpaleniu całej gamy reflektorów – wtedy efekt jest zupełnie oczywisty. Kwestia ta dotyczy nie tylko targów i stoisk znajdujących się na nich, ale również całej branży eventowej i wszystkich organizowanych wydarzeń. Kolejnym wyróżniającym się rozwiązaniem jest dodatkowe zadaszenie strefy. Nie wszystkie firmy na to stać i nie wszystkie chcą przeznaczać środki finansowe, natomiast jest to ważny element, który Doświadczenie i wiedza agencji eventowej są niezastąpione przy okazji tego typu wydarzeń. Brief jest zazwyczaj prosty: „Zróbcie strefę, która nas wyróżni”. Żeby auto było widoczne z daleka, nie wystarczy już tylko postawić samochód na podwyższeniu. Klienci i uczestnicy eventu oczekują niekonwencjonalnych rozwiązań. Agencja musi zaaranżować stoisko, które wyróżni się na tle innych, przyciągnie uwagę uczestników oraz branżowych dziennikarzy. Partner wydania: 29

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==