promocja mięsnych polecam milowego burgera, który ma wspaniały smak i ogromny rozmiar. Do restauracji przynależy letni taras, na którym można delektować się posiłkami na świeżym powietrzu, oraz przeszklona oranżeria z widokiem na Jezioro Zegrzyńskie. Na terenie Klubu Mila Zegrzynek znajduje się dodatkowo zadaszona Chata Grillowa, której ofertę stanowią tradycyjne dania grillowe. Restauracja Kapitańska w Mazurskim Klubie Mila Kamień szczyci się wspaniałymi przystawkami, takimi jak parfait z chutney gruszkowym czy mule w białym winie. Na letnie, upalne dni polecam sałatę z brokułu i buraka z dodatkiem sera wędzonego oraz dyni, a dla spragnionych orzeźwienia sałatę ze schłodzonego arbuza, posypanego serem pleśniowym i prażonymi ziarnami słonecznika. Oferta dań głównych w Restauracji Kapitańskiej składa się z różnego rodzaju mięs, ryb oraz past. Dodatkowo można zamówić pizzę, która przygotowywana jest na miejscu i pieczona w specjalnym piecu. Na terenie Klubu Mila Kamień znajduje się jeszcze druga restauracja: Tawerna Bosmańska, oferująca śniadania oraz obiadokolacje w formie bufetu. Uzupełnieniem oferty gastronomicznej Klubu Mila Kamień są beach bar oraz food truck, które znajdują się na terenie plaży. Jak wygląda baza noclegowa w Państwa obiektach? Klub Mila Zegrzynek to 129 miejsc noclegowych, w specjalnie zaprojektowanych pokojach w stylu kajut załogi oraz dwupokojowych Domkach Kapitańskich usytuowanych nad samym Jeziorem Zegrzyńskim. Wnętrza pokoi, jak i całego Klubu Mila Zegrzynek utrzymane są w spójnej marynistycznej stylistyce, dzięki czemu można poczuć się tutaj jak podczas podróży statkiem. Bazę noclegową Klubu Mila Kamień tworzą komfortowe domki (400 miejsc noclegowych) oraz hotel (28 miejsc w pokojach dwu- i trzyosobowych). Nasze domki są w pełni wyposażone, składają się z dwóch sypialni, salonu z aneksem kuchennym, łazienki oraz tarasu. Jakie atrakcje czekają na klientów zainteresowanych organizacją spotkania integracyjnego, pełnego emocji i adrenaliny? Ze względu na bezpośredni dostęp do wody można zorganizować: regaty na jachtach różnego typu (kabinowe i otwartokabinowe), rejsy, spływy kajakowe, wyścigi skuterami wodnymi lub motorówkami, a dla „wyczynowców”: flyboard, windsurfing, wakeboard oraz narty wodne. Myślę, że każdy, kto lubi sport, wodę oraz dawkę adrenaliny, znajdzie coś dla siebie. Dla tych, którzy preferują atrakcje na lądzie, proponujemy współpracę ze sprawdzonymi partnerami, mającymi swoje wypróbowane programy lub tworzą nowe na potrzeby zamawiającego. Grupy biznesowe cenią sobie eventy na wodzie. Z jakich możliwości mogą skorzystać, decydując się na współpracę z Państwem? Nasz partner Akademia Kusznierewicza zawiaduje naszymi przystaniami oraz flotą, jaka znajduje się w Klubie Mila Zegrzynek oraz Klubie Mila Kamień. I tak nad Jeziorem Zegrzyńskim jest 20 otwartopokładowych Sigm 600 Club, jachty kabinowe oraz motorówki. W Klubie Mila Kamień jest ponad 50 jachtów żaglowych i motorowych (Antila 33, 27, 24.4, Sigma 600 Club, Nexus Revo 870). W obu Klubach Mila dostępne są kajaki, rowery i skutery wodne. Na co może liczyć klient, który chciałby zorganizować u Państwa event plenerowy? Muszę przyznać, że przeważająca większość naszych gości lubi aktywny sposób spędzania czasu oraz ducha rywalizacji. Dlatego też najbardziej popularne i lubiane przez naszych klientów są turnieje sportowe, łucznictwo oraz konkurencje sztafetowe. Dla bardziej spokojnych są wycieczki rowerowe i piesze. Każda forma wspólnego i aktywnego spędzania czasu to najlepsza forma integracji. Nic tak nie łączy, jak nocny bieg przez las albo szukanie „skarbu” w zamku z błota (śmiech). W jaki sposób współpracujecie Państwo z klientem biznesowym? Jak wygląda ta współpraca na poszczególnych etapach? Do każdego zapytania podchodzimy indywidualnie. Jeśli w zapytaniu ofertowym brakuje elementów istotnych dla oferty, kontaktujemy się z klientem. Nasz klient ma dedykowanego key account managera, który zajmuje się nim kompleksowo i jest na każdym etapie współpracy – od momentu sporządzenia oferty, poprzez doprecyzowywanie szczegółów wydarzenia, aż po samą realizację, a następnie rozliczenie. Sam proces niczym szczególnym się nie wyróżnia, jedynie tym, że zajmujemy się wszystkim i nie odsyłamy naszych klientów do podwykonawców. Dzięki takiemu podejściu nasz klient ma gwarancję, że jego event będzie udany. Anna Szymańska specjalista ds. marketingu w Platan Hotels & Resorts Sp. z o.o. Odpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii marketingowej kilku obiektów należących do grupy oraz koordynację kampanii reklamowych i promocyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, m.in. w Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe w Jachrance na stanowisku kierownika marketingu. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, budżetowaniu, planowaniu strategii marketingowych, ATL/BTL, digital mediach oraz koordynacji eventów. Ukończyła Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego na Wydziale Architektury Krajobrazu. Cechują ją wysokie umiejętności analityczne, zawodowa intuicja oraz wielozadaniowość. Interesuje się przyrodą, medycyną i literaturą. Aktywnie uprawia sport: koszykówkę, siatkówkę, pływanie, turystykę górską i golf. anna.szymanska@platanhotels.pl 21
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==