w architekturze. To, co urzekło artystów, jest nadal jedną z największych atrakcji Zakopanego i regionu Podhala, czyli autentyczny i żywy folklor góralski. Działacie Państwo coraz prężniej w organizacji konferencji i eventów. Czy to efekt otwartości branży MICE na realizację wydarzeń w samym sercu Tatr? Rzeczywiście jakiś czas temu nasza spółka podjęła decyzję o rozwoju pod kątem branży spotkań i konferencji. Tatry kiedyś przyciągały artystów, a dzisiaj cieszą się ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów biznesowych, doceniających zakopiański klimat. Wspomniane przeze mnie wcześniej obiekty dają z jednej strony możliwość obcowania z największymi atrakcjami Podhala, a z drugiej są przygotowane do organizacji profesjonalnego spotkania biznesowego. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wymagania klientów rosną i nie unikniemy kolejnych inwestycji, ale jesteśmy na to przygotowani, a naszym celem jest dostosowanie oferty do oczekiwań najbardziej wymagających gości. Nie da się ukryć, że świadomi klienci wymagają czegoś więcej niż porządnej sali konferencyjnej. Często zależy im na wartości dodanej. Chcieliby, żeby przestrzeń miała w sobie to „coś”. Często to „coś” jest nieuchwytne, ale myślę, że sprowadza się do określenia „miejsce z duszą”. I właśnie tą cechą mogą pochwalić się nasze obiekty, którym z całą pewnością nie można odmówić niepowtarzalnego klimatu. Zresztą uroki naszych obiektów docenił sam magazyn „Vogue”, który zorganizował u nas sesję zdjęciową. W którym z Państwa obiektów najlepiej zorganizować spotkanie biznesowe? Idealnym miejscem do zorganizowania takiego spotkania jest Zespół Pensjonatów Antałówka, oferujący nocleg w 81 przestronnych pokojach. W ostatnim czasie poczyniliśmy niemałe inwestycje w celu podniesienia prestiżu i polepszenia wizerunku tego miejsca. Nowa fasada budynków i zagospodarowanie terenów zielonych spotkały się z pozytywnymi opiniami naszych gości, co nas niezwykle cieszy. Co istotne, szczególnie dla organizatorów konferencji i szkoleń, powstały nowe sale konferencyjne, z czego największa dla 130 osób. Pozostałe dwie sale pomieszczą 40 i 50 osób. Zainwestowaliśmy również w salę bankietową. Odnowiliśmy także łazienki hotelowe oraz drewnianą altanę grillową, mieszczącą 70 osób, która jest idealnym miejscem do organizacji wieczornej integracji po dniu pełnym szkoleń. Na życzenie gości organizowane są również rozmaite atrakcje, m.in. zajęcia z wykwalifikowanym instruktorem nauki pływania i jazdy na nartach, trekking, poranny i wieczorny jogging. Na terenie Aqua Parku Zakopane, który należy do tej samej grupy co Zespół Pensjonatów Antałówka, można miło spędzić czas w kręgielni czy w strefie saun, nie wspominając o nielimitowanym korzystaniu z atrakcji wodnych. Każdy znajdzie coś dla siebie. A czy pozostałe obiekty są również dostosowane do organizacji spotkań biznesowych? Oczywiście. Hotel Tatry*** doskonale nadaje się na pobyty indywidualne, konferencyjne, turnusy sportowe, szkoleniowe i integracyjne. Dla grup zorganizowanych to wymarzone miejsce do organizacji imprez typu incentive lub team building. Z zajęć na świeżym powietrzu oferujemy: paintball, quady, skutery, nordic walking, jogging, przechadzki i przejażdżki dorożkami. Wśród atrakcji znajdziecie Państwo również zawody na stoku narciarskim Małe Ciche, naukę jazdy na nartach i snowboardzie, spływy na kajaku lub pontonie, spotkania z gawędziarzem, prelekcje, wycieczki piesze lub autokarowe z przewodnikiem w malownicze zakątki Zakopanego, do Morskiego Oka, Rusinowej Polany i Tatrzańskiego Parku Narodowego. Sala konferencyjna może pomieścić w układzie teatralnym 80 osób. Dysponujemy również bogatą ofertą gastronomiczną, ponieważ nasz szef kuchni opracował specjalne menu, składające się z dań kuchni polskiej i regionalnej – od lekkich posiłków, takich jak biznesowy lunch, poprzez kameralne i uroczyste obiady, aż po wystawne kolacje i bankiety. Oczywiście każdego klienta traktujemy indywidualnie i dostosowujemy się do jego wymagań i możliwości budżetowych. Znajdująca się w hotelu restauracja Zielona jest w stanie przyjąć do 120 osób. Ponadto oferujemy możliwość organizacji imprez plenerowych, takich jak grill czy ognisko w specjalnie do tego przeznaczonym, zadaszonym miejscu lub biesiady w Szałasie Pod Wilkiem, położonym tuż obok hotelu. Co jeszcze wyróżnia ofertę spółki POLSKIE TATRY S.A. na tle konkurencji? Gamę usług hotelarskich naszej spółki uzupełnia, a zarazem wyróżnia Aqua Park Zakopane. Obiekt działa od 2006 r. i wykorzystuje źródła wód geotermalnych. Miejsce jest o tyle wyjątkowe, że zażywając kąpieli w basenie zewnętrznym, można nacieszyć oczy niepowtarzalną panoramą. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się nasz nowy zewnętrzny minibasen balneologiczny, zasilany bezpośrednio wodami termalnymi. W basenach znajduje się 40 masu- jących dysz oraz dwa gejzery denne. Uwagę gości przyciąga tu również huśtawka wodna, czyli nie lada gratka dla miłośników morskich fal. To po „dzikiej rzece” kolejna atrakcja „z nurtem”. W ostatnim czasie zainwestowaliśmy także w grotę solną, czyli w pewnym sensie połączyliśmy górski klimat z morskim. A dla komfortu klientów, już wkrótce zostanie wybudowany łącznik między Pensjonatem Antałówka a Aqua Parkiem. Na gości Aqua Parku czekają również: Świat Saun, kręgielnia, sala zabaw dla dzieci, siłownia & fitness, czyli kompleksowo troszczymy się, by nasi goście mogli się zrelaksować. Piotr Włosiński prezes zarządu spółki POLSKIE TATRY S.A. Rodowity zakopiańczyk i lokalny patriota. Przywiązuje wagę do tradycji i kultury regionu, wspierając m.in. działalność na rzecz rozwoju marki Zakopane. Zarządza spółką od lutego 2016 r. Uważa, że spółka, której obecnym właścicielem jest Gmina Miasto Zakopane, powinna być wizytówką regionu. Głównym celem, jaki chce zrealizować, jest rozwój spółki zarówno dla społeczności lokalnej, jak i odwiedzających ją gości oraz turystów. Partner wydania: 13
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==