W ubiegłym roku obchodziliście Państwo Jubileusz 25-lecia. Jaki potencjał udało się Państwu zbudować przez te ćwierć wieku? Przyznam, że Jubileusz świętowaliśmy z dumą i satysfakcją, ponieważ udało się nam zbudować mocną markę, czyli POLSKIE TATRY S.A. Pod egidą marki skupione są obiekty hotelowe, pensjonaty oraz obiekty rekreacyjne i gastronomiczne. Zdajemy sobie sprawę, że rynek jest dynamiczny, a oczekiwania klientów coraz większe, dlatego wiedzę i doświadczenie przekuliśmy w działania mające na celu udoskonalenie naszej oferty, tak aby utrzymać pozycję zakopiańskiego, a nawet podhalańskiego lidera. A jak na ten moment prezentuje się portfolio obiektów spółki POLSKIE TATRY S.A.? Pozwolę sobie zacząć od naszej perełki, czyli hotelu Tatry ***, który jest jednym z najwyżej położonych hoteli w Polsce. Znajduje się na wysokości 1105 m n.p.m., na Polanie Zgorzelisko. Zajmuje obszar aż 7 ha w unikalnym miejscu Tatrzańskiego Parku Narodowego. Odległość od Zakopanego wynosi zaledwie 16 km. Drugim obiektem jest Zespół Pensjonatów Antałówka, czyli dwa trzygwiazdkowe pensjonaty: Antałówka I i Antałówka II zlokalizowane z dala od zgiełku miasta, a jednocześnie w preferencyjnej odległości. Kolejnym punktem na naszej hotelarskiej mapie jest Zespół Dolina Białego***, czyli kompleks pensjonatów. Największym z budynków jest Pensjonat Biały Potok, z którego rozpościera się widok na Giewont. Drugim co do wielkości budynkiem jest pensjonat Telimena***, cieszący się ogromną popularnością wśród grup biznesowych. Najmniejszym, ale najbardziej stylowym budynkiem jest natomiast Willa Pan Tadeusz. Jej historia sięga okresu przedwojennego. Nie mogę pominąć również Zajazdu Górskiego Kuźnice, będącego historycznym budynkiem utrzymanym w klimacie folkowym z elementami nowoczesności. Ważnym elementem działalności spółki stała się również tradycyjna kuchnia podhalańska, którą serwujemy w regionalnych karczmach Biały Potok, Szałas Pod Wilkiem i Chata Zbójnicka. Podejrzewam, że chyba nikt nie wyobraża sobie pobytu u podnóża Tatr bez skosztowania naszej kwaśnicy czy grillowanego oscypka. To, co łączy Państwa obiekty, to nietuzinkowa lokalizacja. Czym kuszą zakopiańskie widoki? Jest to idealna lokalizacja nie tylko dla amatorów gór, ale dla wszystkich, którzy chcą odpocząć od miasta oraz nacieszyć się zapierającymi dech w piersi widokami. Nasi goście z jednej strony obcują z dziewiczą naturą, a z drugiej przebywają w eleganckich, stylowych i nowoczesnych przestrzeniach, więc mają możliwość dopieszczenia ducha i ciała. Oczywiście Zakopane znamy głównie jako ośrodek sportów zimowych i nie bez kozery miasto nazywane jest „zimową stolicą Polski”, co cieszy wszystkich zakopiańskich hotelarzy, jednak nie chcielibyśmy poprzestać tylko na tym atucie. Zakopane to również bogata historia i kultura. Miasto stało się niezwykle popularne już pod koniec XIX w., gdy zaczęli rezydować w nim m.in. Witkiewicz, Przerwa-Tetmajer, Karłowicz czy Szymanowski. Wtedy też Stanisław Witkiewicz rozsławił tzw. styl zakopiański STAWIAMY NA EVENTY BIZNESOWE Z TATRAMI W TLE Rozmawiała: Kinga Walczyk // ROZMOWA Z PIOTREM WŁOSIŃSKIM, PREZESEM ZARZĄDU SPÓŁKI POLSKIE TATRY S.A. // Partner wydania: 12 TWARZĄ W TWARZ

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==