Tekst: Redakcja ZAKOŃCZENIE VII EDYCJI STUDIUM EVENT MANAGEMENT W RAMACH STUDIUM SPECJALISTYCZNE WYKSZTAŁCENIE ZDOBYŁO PONAD 20 EVENT MANAGERÓW. STUDIUM EVENT MANAGEMENT NA UNIWERSYTECIE WARSZAWSKIM JEST PROWADZONE PRZEZ STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ I FUNDACJĘ NA RZECZ WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO. W roku akademickim 2018/2019 zajęcia koncentrowały się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadziła kadra naukowa Wydziału Zarządzania UW oraz praktycy – przedstawiciele branży eventowej. Program studium obejmował 168 godzin zajęć, m.in. takie bloki tematyczne, jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Absolwentami Studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium kierowane jest również do osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej, ale interesują się jej działalnością. Na zakończenie roku studenci otrzymali możliwość uzyskania tytułu SBE Junior na 12 miesięcy. Tym samym stają się pełnoprawnymi członkami Stowarzyszenia, a więc mogą brać aktywny udział w jego pracach, a także korzystać na preferencyjnych warunkach z udziału w wydarzeniach organizowanych przez SBE. Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie event managera, jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciałyby usystematyzować oraz poszerzyć swoje kompetencje w tym obszarze. VIII Edycja Studium Event Management rozpocznie się w listopadzie 2019 r. Liczba miejsc ograniczona. Dokumenty można składać do października br. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Dodatkowych informacji udzielają: Dagmara Chmielewska – dagmara.chmielewska@sbe.org.pl Natalia Gmerek – ngmerek@wz.uw.edu.pl etykieta biznesowa, a co praktyka”. Warsztaty poprowadziła Agnieszka Maruda-Sperczak, trener i mówca motywacyjny. Natomiast panel dyskusyjny „Bez przekraczania granic nie odniesiesz sukcesów branży eventowej” został poprowadzony przez Magdalenę Kondas, redaktor naczelną MeetingPlanner.pl. Uczestnikami rozmowy byli: Patrycja Czyżewska (Make Event), Jakub Zdrzalik (Perfectto), Artur Szczęsny (Rebelia Media), Barbara Świderska (DreamEvents), Grzegorz Kuć (10Team), Krzysztof Paradowski (CMA). Dyskusję podsumował Michał Kozak. Jak na Igrzyska przystało, następny dzień również należał do rozgrywek sportowych, takich jak Arłamów MICE Games, czyli Triathlon, Racketlon, Turniej Strzelania Sytuacyjnego, Turniej Drużyn, Akademia Golfa. „Event Management Polska” był patronem medialnym wydarzenia. Partner wydania: 54 WIADOMOŚCI Z BRANŻY

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==