Trzeba być pewnie być też dobrym logistykiem, by zaplanować harmonogram prac z partnerami. W czasie dotychczasowych Festiwali Przystanek Woodstock agencja BOSCATA pracowała (tworzyła strefy lub przygotowywała inne działania marketingowe czy sprzedażowe) dla marek takich jak Play, Lech, mBank, Mastercard, Coca Cola czy Monster. Od wielu lat jesteśmy wybierani, żeby realizować aktywacje dla tych marek m.in. na festiwalu, bo wiemy, jak ważne jest przygotowanie miejsc, które będą wpisywać się jednocześnie w DNA firmy, jak też goszczącej imprezy. Zdajemy sobie sprawę, że żeby osiągnąć dla klienta zamierzony cel, musimy zaoferować uczestnikom imprez coś, czego potrzebują, co wypełni istotną lukę, a na sam koniec zaskoczy ich. Najlepszym przykładem są aktywności, które w tym roku udało nam się zrealizować w Kostrzynie nad Odrą. Może mógłby Pan przybliżyć kilka przykładów festiwalowych realizacji dla klientów? W strefie mBanku na festiwalowym pasażu handlowym działał depozyt, w którym uczestnicy mogli zostawić swoje cenne przedmioty. Takiej strefy na Festiwalu do tej pory nie było i wielu festiwalowiczów o nią dopytywało. Dostrzegliśmy tę lukę i postanowiliśmy zaspokoić ich potrzebę – tym bardziej że bardzo dobrze wpisywało się to w całoroczną komunikację banku, który w wielu swoich przekazach zachęca do dbania o bezpieczeństwo cennych rzeczy. W Miasteczku Leszka uczestnicy mogli wziąć udział w wyjątkowych ekowarsztatach w Kuźni Talentów i razem z influencerami: Aretą Szpurą, Marceliną, Renulką, Tomsonem, Baronem i innymi (za pozyskanie liderów opinii odpowiadała agencja Tailor Made PR) przygotować rzeczy niezbędne na festiwalu. Inną akcją realizowaną na Festiwalu Pol’and’Rock przez Lecha i Kompanię Piwowarską jest Sprawdź Promile, która odpowiada na inne, bardzo ważne potrzeby uczestników – poczucie bezpieczeństwa i odpowiedzialności. Sprawdź Promile daje możliwość przebadania się alkomatem przed powrotem do domu. Co ważne, uczestnicy mogą to zrobić za darmo i bez konsekwencji prawnych. Bardzo ważne jest też to, W tym roku Jurek podał, że na naszym wydarzeniu mogło się bawić nawet 500–700 tys. osób. Jeszcze kilka lat temu myśleliśmy, że trudno będzie przebić legendarny koncert Prodigy z 2011 r., kiedy odwiedziło nas 700 000 osób. Dzisiaj okazuje się, że impreza stworzona przez Jurka Owsiaka jest po prostu potrzebna ludziom, że czują się tu dobrze, a największą koncertową frekwencję zanotowały nie zagraniczne gwiazdy, a nasz polski metalowy Nocny Kochanek. Partner wydania: 14 TWARZĄ W TWARZ
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==