Partner wydania: Pamiętaj o tym, aby: ∞∞ dodać do swojego wpisu cover photo o wymiarach 744 × 400 px, ∞∞ dodać interesujący tytuł nawiązujący do Twojego wydarzenia oraz treści artykułu, ∞∞ nie zapomnieć o słowach kluczowych: nazwa wydarzenia, nazwy firmy, odpowiedź na zadawane przez użytkowników pytania (patrz: answerthepublic. com), ∞∞ dodać ok. 8 zdjęć, ∞∞ uatrakcyjnić przekaz cytatami prowadzących, prelegentów, ∞∞ dodać slajdy prezentacji, np. z serwisu Slideshare.net, ∞∞ zawrzeć 5, 7 lub 9 śródtytułów, ∞∞ aby Twój artykuł był merytoryczny i wyczerpujący dany temat. Zachęć do publikacji Osoba prywatna, partner wydarzenia, speaker, uczestnicy – jeżeli którakolwiek z tych osób ma swój profil na LinkedIn, zachęć ją do publikacji informacji o Twoim wydarzeniu. Zmotywuj ją do tego jakąś wartością dodaną: promocją samej marki osobistej uczestnika, kodem rabatowym dla jego obserwatorów itp. Możesz poprosić ich o publikację przed wydarzeniem, w jego trakcie czy po nim. Działaj na grupach dyskusyjnych Uważaj! Grupy dyskusyjne na LinkedIn oraz ich użytkownicy to specyficzne społeczności, bardzo wrażliwe na reklamę. Postaraj się, aby już na kilka miesięcy czy tygodni stać się wartościową częścią takiej społeczności, która z chęcią pomaga, wdaje się w merytoryczne dyskusje, jest aktywna. Konieczne jest, aby grupa dyskusyjna, w której działasz i chcesz wypromować swój event, była połączona z jego tematyką! Ważne, aby: ∞∞ stosować się do zasad grupy, której członkiem jesteś, ∞∞ nie promować tylko i wyłącznie siebie i swojego eventu, a merytorycznie dyskutować, pomagać innym, odpowiadać na pytania, ∞∞ publikować własne treści maksymalnie raz w tygodniu, ∞∞ uważać na zaimki takie jak „ja” czy „mój” – często blokowane, jeżeli są nadużywane. Jeżeli nie ma grupy powiązanej z Twoim tematem, oczywiście możesz stworzyć własną, z własnym regulaminem i zasadami funkcjonowania. Zaproś tam swoich obserwatorów, uczestników wydarzenia, prelegentów. Promocja poprzez direct messages Czyli po prostu wiadomość prywatna. Jeżeli posiadasz konto Premium, możesz wysłać tego typu wiadomość do każdego użytkownika – nieważne czy jest w sieci Twojej kontaktów, czy też nie. Direct messages za darmo jest do 50 kontaktów własnych. Upewnij się jednak, że taka wiadomość jest dla nich ważna, a Ty ją spersonalizowałeś pod każdego odbiorcę osobno. Jeżeli nie chcesz kupić konta Premium, zachowaj swoje 50 wiadomości dla najważniejszych osób, które zidentyfikowałeś – szczególnie wartościowych uczestników, infuencerów itd. Płatne działania reklamowe Jeżeli nie masz jeszcze silnej, rozbudowanej sieci kontaktów lub wchodzisz ze swoim wydarzeniem na nowy rynek lub w nową branżę, która nie jest jeszcze w gronie Twoich obserwatorów, idealnym rozwiązaniem będą dla Ciebie płatne działania reklamowe. Reklama na LinkedIn jest stosunkowo droga, ale jednocześnie bardzo skuteczna ze względu na możliwości targetowania. Możesz promować wcześniej stworzone statusy, ale również tworzyć indywidualne kampanie banerowe. Sam proces tworzenia reklamy jest bardzo intuicyjny, a Ty cały czas masz podgląd tworzonych przez siebie reklam. Anna Ledwoń // creative director, More Bananas Fascynatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w dwóch krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie dyrektor kreatywna w agencji More Bananas. Autorka tekstów eksperckich do takich magazynów jak „Online Marketing”, „Social Press”, „AdMonkey”, „Nowy Marketing” czy „Wirtualne Media”. Występowała na wielu konferencjach branżowych, szkoląc z social media, kampanii internetowych czy Facebook Ads. Organizatorka i pomysłodawczyni CRASH Mondays – cyklicznych spotkań z zakresu marketingu w Krakowie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu, a także studia magisterskie z zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej. • nazwie firmy, w której pracują, • wielkości firmy, • stanowisku, • branży, • szkole oraz uczelni, • umiejętnościach, • grupach, których są członkami, • płci i wieku, • długości doświadczenia zawodowego. Swoich odbiorców możesz dobierać po: 18 Mark e t i ng

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==