Partner wydania: branżowych w roli eksperta, prelegenta, a przede wszystkim nadal mam miliony pomysłów. Obiecuję, że jeszcze nie raz będzie głośno o nietypowych produkcjach Exclusive Event. Social media, a tym samym możliwości marketingowe rozwijają się dzisiaj bardzo szybko. Jaki ma Pani sposób na promocję swoicheventów? Nawet przez moment nie zwątpiłam w swoje marzenia. Nie znam słowa „niemożliwe”. Nie zastanawiam się „czy”, tylko „jak”. Nie obracam się za siebie – żyję tu i teraz, cieszę się małymi rzeczami. Wiem, czego w życiu chcę, wiem, do czego dążę, a gdy coś dzieje się nie po mojej myśli, przyjmuję sytuację taką, jaka jest, i próbuję znaleźć jej dobre strony. Nie poddaję się – po prostu wierzę, że to, co się dzieje, ma jakiś inny, głębszy sens. Działania w social mediach traktujemy bardziej wizerunkowo niż promocyjnie. Nasz sposób na promocję to oferowanie usług na najwyższym poziomie. Dajemy klientom pewną obietnicę – niekwestionowanej jakości, nietuzinkowości, gwarantowany efekt WOW, niezapomniane przeżycia i nietypowe lokalizacje. Oni z kolei odwdzięczają się nam miłym słowem, które rozchodzi się szybciej niż najbardziej pożądana plotka. I tak to działa od ponad 11 lat. Tego nie zastąpią nam reklamy na Facebooku, choć nie umniejszam ich skuteczności. Na Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej Event Menedżerów poprowadzi Pani prelekcję o zapobieganiu sytuacjom kryzysowym podczas eventów. Czego mogą spodziewać się uczestnicy? Na pewno nie będę rzucać nudnymi regułkami. Opowiem wiele historii wziętych z eventowego życia. Opowiem o tym, jak pracujemy, i co mogłoby się wydarzyć, gdyby nie działania prewencyjne, jakie stosujemy. Nieśmiało zwrócę uwagę na błędy naszych klientów, które również nierzadko wprowadzają wiele zamieszania oraz bałaganu, szczególnie komunikacyjnego. W końcu podam przykłady, do jakich kryzysów można doprowadzić brakiem wiedzy i umiejętności, teamu produkcyjnego, a co za tym idzie, jak łatwo odnieść efekt odwrotny do zamierzonego. Serdecznie więc zapraszam. Będzie dynamicznie. Jakie rodzaje kryzysów możemy wyróżnić i które z nich wydają się najtrudniejsze? Najgorsze wydają się te nieprzewidziane, które nie wynikają z winy organizatorów. Proszę uwierzyć, że mało jest kryzysów nieprzewidzianych… Naprawdę wielu sytuacji można się spodziewać, szczególnie jeśli ma się już wieloletnie doświadczenie i na niejednym evencie się zęby zjadło. Jednak zdarzają się, to oczywiste. Najciekawsze jest jednak to, że z reguły sytuacje kryzysowe wynikają z zaniedbań najprostszych rzeczy. Diabeł tkwi przecież w szczegółach, ale o tym… Również opowiem osobiście. Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka? Zdecydowanie. Po tylu latach mogę śmiało powiedzieć, że doświadczenie tutaj jest absolutnie najważniejsze. Im więcej skomplikowanych, niestandardowych eventów, w nietypowych lokalizacjach, takich, które po prostu wychodzą poza ramy briefu, tym mniej rzeczy może zaskoczyć… Ale to zawsze i tak będzie branża pełna adrenaliny. Dlatego tak kocham swoją pracę! EVENT W ALVERNIA STUDIOS – PRODUKCJA EXCLUSIVE EVENT 14 Twarzą w twarz
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==