Partner wydania: // Z czego najczęściej wynikają kryzysy podczas eventów i czy możemy im zaradzić, nim rozpęta się prawdziwa burza? Przed Wami inspirujący wywiad z Adrianą Piekarską, która z powodzeniem łączy pasję z pracą, każdego dnia budzi się z głową pełną pomysłów, słowa „trudności” zamienia w „wyzwania” i z nieustającą energią i promiennym uśmiechem prze do przodu. Jak osiągnąć sukces i nie stracić przy tym wrażliwości? Co czeka branżę eventową w najbliższych latach? I w końcu, jakie plany ma kobieta nominowana w kategorii Bizneswoman Roku? Zapraszamy do lektury. // Gotowa na wszystko Rozmowa z Adrianą Piekarską, specjalistką w dziedzinie event marketingu, finalistką konkursu Bizneswoman Roku Adriana Piekarska Gdy rozpoczęła działalność w branży eventowej miała zaledwie 18 lat. W wieku 19 lat została Managerem Klubu Muzycznego. Rok później rozpoczęła przygodę z własnym biznesem, a w wieku 21 lat otworzyła działalność związaną z kompleksową organizacją imprez tworząc jedną z pierwszych agencji eventowych na Śląsku – Exclusive Event. Dziś, po 11 latach jej firma jest liderem na polskim rynku eventowym, a ona sama jest najmłodszym i najbardziej rozchwytywanym ekspertem w swojej dziedzinie. Zapraszana jest na największe wydarzenia branżowe w roli eksperta, prelegenta. Wykłada również na uczelniach. Mówi się o niej Mistrzyni Efektu WOW. Dwukrotnie nominowana do Osobowości Roku w branży MICE oraz finalistka konkursu Bizneswoman Roku – Sukces Pisany Szminką. Certyfikowany trener biznesu, praktyk. W roku 2013 stworzyła kolejny brand – markę Event Marketing Institute zajmującą się edukacją branży eventowej oraz tworzeniem szeroko pojętych strategii marketingowych opartych o event marketing. Niezwykle charyzmatyczna i kreatywna postać, która z ogromną pasją każdego dnia tworzy nową rzeczywistość w świecie eventów. Znakiem rozpoznawczym organizowanych przez nią eventów jest ich spektakularna, zaskakująca i nierzadko – niespotykana forma. Zapytana, czym dla niej jest event, odpowiada – „Jeśli jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, event wart jest więcej niż tysiąc obrazów”. Kobieta, która nie boi się wyzwań – łamie standardy, zaskakuje oraz serwuje niezapomniane emocje. Jak sama mówi – to jej misja. Porażki traktuje jako jeden z elementów sukcesu. Niejednokrotnie sama wbijała gwoździe (dosłownie), by osiągnąć zamierzony cel. Jest żywym przykładem na to, że chcieć to móc – bez względu na płeć, czy wiek. Ogromny bagaż doświadczeń, charyzma oraz wielkie serce – ot powód, by nadać jej miano Kobiety Sukcesu XXI wieku. 12 Twarzą w twarz

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==