głosem przez naszą branżę przy konsultacjach (istotnych dla ogółu kwestii) po prostu się opłaca, wtedy nasz głos jest brany pod uwagę. Udział branży MICE w PKB rośnie, podobnie jak wzrasta świadomość wpływu obszaru wydarzeń na branżę hotelarską, tworzenie nowych miejsc pracy, promowanie destynacji, a szerzej – umacniania marki Polski jako doskonałego, bezpiecznego miejsca na Każda droga jednak zaczyna się zawsze od pierwszego kroku. Jarosław Grzędowicz Marta Chmielewska prezes agencji eventowej Mea Group, prezes zarządu SBE W grudniu 2017 r. ponownie wybrana na prezesa zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z branżą eventową związana od blisko dwudziestu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych mediów. Do zarządu SBE na stanowisko wiceprezes powołana po raz pierwszy w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko prezes zarządu. Laureatka tytułów „Osobowość Roku 2014” magazynu „MICE Poland” w kategorii organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kategorii lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”. Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie. eventy. Coraz częściej w naszym kraju goszczą zarówno europejskie, jak i globalne wydarzenia. Przybywa wydziałów kształcących profesjonalnych event menedżerów. Mocno kibicuję tym wszystkim inicjatywom. Część z nich mam przyjemność współtworzyć z ramienia Stowarzyszenia Branży Eventowej, dzielę się również swoją wiedzą ze studentami. Kontakt z młodymi eventowcami – obywatelami świata, dla których miejscem pracy może być równie dobrze Warszawa, Berlin, Madryt i Lizbona – pokazuje, że polska branża eventowa nieustannie musi bardzo się starać, nie może zwalniać tempa, aby zachować swoją konkurencyjność. Za inspirację niech posłuży Brexit – w mediach słyszymy głównie o jego negatywnych skutkach, ale dla branży MICE może być... ogromną szansą. Planowane opuszczenie przez Wielką Brytanię Unii Europejskiej wiąże się z przeniesieniem siedziby wielu firm na kontynent, a także braniem pod uwagę jako miejsca konferencji, gali czy premiery nowego produktu jednego z unijnych krajów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby Polska była krajem pierwszego wyboru przy organizacji ważnych wydarzeń. Podczas obchodów 100-lecia Odzyskania Niepodległości bez problemu wymienialiśmy, z czego jesteśmy dumni jako Polacy, jako obywatele Europy. Życzę nam, eventowcom, żeby równie łatwo przychodziło nam dzielenie się tymi wszystkimi rzeczami, które są dla nas – jako ekspertów rynku wydarzeń – powodem do dumy. Mam na myśli zarówno osiągnięcia zawodowe, jak i prywatne. I żebyśmy potrafili cieszyć się z sukcesów koleżanek i kolegów, kibicować im, kiedy kreują jedyne w swoim rodzaju eventy. To wszystko jest możliwe. Jak będzie w praktyce, pokaże nam nowy 2019 rok. Czy zmiany, nowe przepisy zjednoczą naszą branżę, czy jeszcze bardziej podzielą? Koniec roku, a potem dalej krok po kroku. Partner wydania: 63
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==