Organizatorzy: „Magazyn Online Marketing” Miejsce: Multikino, Złote Tarasy i Hard Rock Cafe – Warszawa Liczba osób: ok. 700 na temat budowania contentu (Barbary Stawarz-Garcia) oraz projektowania stron www (Igora Farafanowa). To był dopiero początek! Iście rockowe after party w Hard Rock Cafe Warsaw – organizatorzy zaplanowali dla uczestników długi wieczór pełen rockowej muzyki zespołu Clock Machine w Hard Rock Cafe Warsaw. Lokalizacja after party została dokładnie przemyślana. Winylowe płyty na ścianach, przemyślana karta drinków i pasująca muzyka zakończyły energetycznym akcentem pierwszy dzień Kongresu. Koncert był niesamowity! Nie mogło zabraknąć smacznych przystawek Całość dopełniła spójna identyfikacja wizualna eventu DRUGI DZIEŃ KONGRESU Drugiego dnia warsztaty odbywały się równolegle w dwóch salach, pomiędzy którymi uczestnicy mogli swobodnie migrować. Danie możliwości wyboru uczestnikom okazało się bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ każdy gość mógł sam wybrać, co go najbardziej interesuje. Może warto przemycić to rozwiązanie do swoich eventów? Jako pierwsi wystąpili Fanciszek Georgiew i Kamil Bolek, uchylając rąbka branżowych tajników wartych wykorzystania na Facebooku i Instagramie, a także w influencer marketingu. Kogo jeszcze mogli posłuchać uczestnicy? Magdaleny Urbaniak z Brand 24, która przedstawiła social listening w mediach społecznościowych na praktycznych case study. Jednocześnie w drugiej sali występował Patryk Brzozowski, autor kanału Kameralnie. Po sytym lunchu i chwili odpoczynku przyszedł czas na warsztaty z e-mail marketingu (Artur Maciorowski). Jako osoby interesujące się branżą wydarzeń z przyjemnością słuchaliśmy tej prelekcji, ponieważ każdy z nas chociaż raz spotkał się z wysyłaniem mailingów do uczestników. Organizacja Kongresu na ponad 700 osób przebiegała bardzo sprawnie. Rejestracja gości i prelekcje odbywały się zgodnie z harmonogramem i wszyscy wyszli w pełni nasyceni – nie tylko jedzeniem, ale i wiedzą. My już nie możemy doczekać się kolejnej edycji! Kongres rozpoczął się od wystąpienia niezastąpionego Marcina Maja, który przybliżył uczestnikom nowości w reklamie i promocji na zbliżający się 2019 rok. Uczestnicy dowiedzieli się, jak zwiększyć zyski i efektywność podejmowanych działań, wykorzystując najnowsze marketingowe trendy, które z łatwością moglibyście wykorzystać również na rynku eventów. Partner wydania: 60 WIADOMOŚCI Z BRANŻY

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==