Zanim opowiemy o tym, co wydarzyło się wieczorem w warszawskim lokalu, kilka słów o części prelegentów, którzy wystąpili pierwszego dnia. Kongres rozpoczął się od wystąpienia niezastąpionego Marcina Maja, który przybliżył uczestnikom nowości w reklamie i promocji na zbliżający się 2019 rok. Uczestnicy dowiedzieli się, jak zwiększyć zyski i efektywność podejmowanych działań, wykorzystując najnowsze marketingowe trendy, które z łatwością moglibyście wykorzystać również na rynku eventów. Następnie na wielkiej scenie pojawiła się Julia Izmałkowa, która zabrała uczestników w podróż w poszukiwaniu utraconej prawdy, opowiadając o zatracaniu się w kanałach online i zaletach badań offline. Później mikrofon przejęli Michał Sadowski, Artur Jabłoński i Artur Maciorowski, którzy zgłębiali tajniki działań marketingowych. W temacie budowania marki osobistej nie mogło zabraknąć oczywiście Pawła Tkaczyka, a całość zamknęły prelekcje // KONGRES BEST OF ONLINE MARKETING ZA NAMI! WYDARZENIE ZGROMADZIŁO PONAD 800 OSÓB. JAKO REDAKCJA ZAANGAŻOWANA W ORGANIZACJĘ WYDARZENIA MUSIMY PRZYZNAĆ, ŻE BYŁA TO PRAWDZIWA MARKETINGOWA BOMBA. DWA DNI PO BRZEGI WYPEŁNIONE MERYTORYCZNĄ WIEDZĄ PROSTO OD NAJLEPSZYCH PRAKTYKÓW Z BRANŻY I WYJĄTKOWE AFTER PARTY W HARD ROCK CAFE ZAPADŁO W PAMIĘĆ NIEJEDNEMU UCZESTNIKOWI I ORGANIZATOROM. MY JUŻ NIE MOŻEMY DOCZEKAĆ SIĘ KOLEJNEJ EDYCJI! // POZNAJ RELACJĘ Z WIELKIEGO KONGRESU BEST OF ONLINE MARKETING – #BOOM! Rockowy koncert w Hard Rock Cafe to była dawka prawdziwej energii Tekst: Redakcja „Event Management Polska” Partner wydania: 59

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==