W roku akademickim 2018/2019 zajęcia koncentrują się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy – przedstawiciele branży eventowej. Program studium obejmuje 168 godzin, m.in. takie bloki tematyczne, jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji. Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk kładzie się na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń. Uczestnicy w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa we wszelkiego rodzaju eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i podpatrzenia od kuchni, jak wygląda praca przy produkcji eventu, jak również odwiedzają lokacje eventowe i siedziby firm z branży eventowej, by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać jak największą liczbę bezpośrednich kontaktów. // OSOBY ZAINTERESOWANE PRACĄ W ZAWODZIE EVENT MANAGERA, JAK I TE, KTÓRE ZAJMUJĄ SIĘ JUŻ ORGANIZACJĄ WYDARZEŃ (M.IN. PRACOWNICY AGENCJI EVENTOWYCH, REKLAMOWYCH I PR, FIRM HR, PRACOWNICY KORPORACJI, HOTELI I OBIEKTÓW EVENTOWYCH, PRZEDSTAWICIELE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, WŁAŚCICIELE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW), A CHCĄ USYSTEMATYZOWAĆ I POSZERZYĆ SWOJE KOMPETENCJE W TYM OBSZARZE, ROZPOCZĘŁY W LISTOPADZIE EDUKACJĘ NA WYDZIALE ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO W RAMACH ROCZNEGO STUDIUM EVENT MANAGEMENT. TO JUŻ 7. EDYCJA KURSU. PROGRAM STUDIUM POWSTAŁ W BLISKIEJ WSPÓŁPRACY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I STOWARZYSZENIA BRANŻY EVENTOWEJ. // OTWARCIE VII EDYCJI STUDIUM EVENT MANAGEMENT Tekst: Dagmara Chmielewska DAGMARA CHMIELEWSKA // dyrektor zarządzająca SBE Ekspert i doradca w dziedzinie eventu i Public Relation z 20-letnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii. Jej eventowe pasje to głównie promocja Polski na arenie międzynarodowej. Za flagowy projekt, którym jest: Szachownica lotnicza – symbol przyjaźni polsko-brytyjskiej, otrzymała podziękowania od królowej Anglii Elżbiety II. NAPISZ DO AUTORKI: dagmara.chmielewska@sbe.org.pl Charakterystyka branży eventowej. Reguły marketingu i komunikacja marketingowa. PR i sponsoring. Internet i social media w eventach. Przywództwo. Sztuka prezentacji. Psychologia eventów. Warsztaty organizacji wydarzeń. Zarządzanie projektami. CSR w eventach. Incentive travel jako narzędzie wsparcia sprzedaży. Experiental marketing i case study eventów. Bezpieczeństwo imprez masowych. Rynek turystyki biznesowej. Utrzymanie lojalności klientów. Przykłady zagadnień podejmowanych na studium: Partner wydania: 58 WIADOMOŚCI Z BRANŻY
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==