Gdyby ktoś kilka lat temu powiedział nam, że zakładając naszym Gościom okulary VR, przeniesiemy ich do zupełnie innej rzeczywistości, z pewnością byśmy uznali to za nierealne. A jednak… już dziś wydaje się, że nie ma rzeczy niemożliwych, że przesuwamy granice, wspinamy się na wyżyny. A co przed nami? Z jednej strony z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie jutro, a z drugiej chyba możemy (i chcemy) wziąć głębszy oddech, ponieważ mamy do czynienia z absolutnym szczytem w branży eventowej i taki stan raczej utrzyma się jeszcze przez jakiś czas. Mnogość nowych agencji, podwykonawców, artystów, których z każdym kolejnym telewizyjnym talent show jest coraz więcej, powoduje, że chyba wszyscy musimy nieco odetchnąć. Odnaleźć się w nowych warunkach, poznać siebie i swoje oferty, ponieważ zwyczajnie brakuje na to czasu. Konsekwencją tak intensywnego, dotychczasowego rozwoju branży jest również rosnąca konkurencja. Przez kolejne lata każdy z podmiotów będzie musiał wykazać się większą kreatywnością i sprawnością. Stoimy więc przed coraz większymi wyzwaniami, mając jednak do dyspozycji coraz doskonalsze narzędzia. ZMIANY, KTÓRYCH MOŻEMY SIĘ SPODZIEWAĆ 1. NOWE TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI – POWRÓT DO TRADYCJI? Z pewnością nadal będziemy obserwowali rozwój nowych technologii, jednak w dużej mierze będziemy wykorzystywać obecne już narzędzia do komunikacji eventu z otoczeniem –zakładać specjalne profile na portalach społecznościowych, zakładki w witrynach firmowych i tworzyć nowe strony wydarzenia, a po zakończonym evencie przygotowywać opisy, zdjęcia, filmiki, niespodzianki w postaci konkursów lub filmików tzw. making off, czyli z pracy „na zapleczu”. Na rynku istnieje Tekst: Adriana Piekarska JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA PRZYSZŁOŚĆ BRANŻY W 2020 ROKU? Z artykułu dowiesz się: Jaką rolę będą odgrywały tradycyjne rozwiązania eventowe w najbliższym czasie. Co dziś stanowi znaczne utrudnienie dla agencji eventowych. Czy kuchnia fusion i molekularna zdominują trendy w organizacji cateringu na wydarzenie. Jak system edukacji, mnogość wydarzeń i konferencji oraz profesjonalne kierunku studiów wpływają na relacje wykonawcy z klientem. Realizacje Exclusive Event Partner wydania: 4 TEMAT NUMERU

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==