EVENT MA BYĆ WSPANIAŁY PRZEDE WSZYSTKIM DLA KLIENTA I ZASPOKAJAĆ JEGO POTRZEBY BIZNESOWE Czy planując event dla klienta, zdarza się Wam „płynąć” w koncepcji? Pewnie tak, bo właśnie dlatego jesteśmy branżą kreatywną. W naszym wspólnym tworzeniu musimy jednak pamiętać, kto i co jest tak naprawdę najważniejsze – to klient, jego potrzeby i cel, jaki chce osiągnąć poprzez inwestycję – bo dla klienta event jest inwestycją i musi być to dla nas priorytetem. Jak przekonać klienta, że właśnie w nas i w nasz projekt powinien zainwestować? Na tym etapie warto skorzystać z pomocy firm technologicznych, dzięki którym już nie tylko w arkuszu kalkulacyjnym i na planach technicznych możemy zaprezentować klientowi event, ale możemy go przenieść w sam środek naszej wizji jego eventu. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu modeli 3D, masek obiektu i wirtualnej rzeczywistości (VR). Już na kilka miesięcy przed wydarzeniem jesteśmy w stanie zaprezentować klientowi, jak finalnie, krok po kroku, wyglądać będzie oprawa multimedialno- -oświetleniowa jego wydarzenia. Jest to szczególnie istotne, kiedy mówimy o niestandardowych rozwiązaniach, gdzie zastosowanie ma stwierdzenie, że „Czasem trzeba zobaczyć, Event managerowie dążą do tego, aby prowadzone przez nich projekty były niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Aby stworzyć wyjątkowy projekt, niezbędne są spotkania, rozmowy i wymiana doświadczeń osób reprezentujących odmienne punkty widzenia i potrafiących spojrzeć na ogromne przedsięwzięcie, jakim jest organizacja eventu, z różnych perspektyw. Często inspiracja przychodzi „znikąd”, jedno słowo „rzucone” w rozmowie staje się punktem wyjścia do całej koncepcji wizualnej wydarzenia. A co zrobić, gdy nie przychodzi? Skąd ją czerpać? reklama Partner wydania: 49
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==