ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.eventmanagement.pl // REDAKTOR PROWADZĄCA / Kinga Walczyk / tel. 793 787 176 / kinga.walczyk@forum-media.pl // REKLAMA / Małgorzata Sieradzka / tel. (61) 66 55 884 / malgorzata.sieradzka@forum-media.pl // REDAKTOR / Anna Waberska / anna.waberska@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Marta Chmielewska, Dariusz Ogrodnik, Anna Ledwoń-Blacha, Konrad Olczak // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Piotr Korytowski // DRUK / Poligrafia Janusz Nowak Sp. z o.o. // OKŁADKA / Hotel Robert’s Port, Stare Sady 4, 11-730 Mikołajki, www.hotel-port.pl // SERWIS ZDJĘCIOWY / Adobe Stock, Shutterstock // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. przed Wami ostatnie tegoroczne wydanie naszego magazynu, w którym jak zawsze dzielimy się praktyczną wiedzą z zakresu realizacji eventów. W aktualnym numerze pokusiliśmy się także o krótkie podsumowanie roku, skupiając się na wybranych realizacjach, które (mamy nadzieję) staną się dla Was inspiracją w 2020 r. Warto przyjrzeć się sprawdzonym rozwiązaniom, które niosą za sobą jakość, a tym samym wyznaczają eventowe trendy będące wizytówką branży. Mamy dla Was również coś ekstra – kompendium eventowych obiektów i atrakcji, dlatego liczymy, że listopadowo-grudniowe wydanie będzie dla Was szczególnie wartościową pozycją. Zdajemy sobie sprawę, że wiedza w pigułce jest szczególnie cenna w przypadku dynamicznej pracy i braku czasu na czasochłonny research tysiąca ofert. Ostatnie 11 miesięcy to owocny, pełen eventowych wyzwań czas, który obiektywnie można podsumować z uśmiechem na twarzy. Przedstawiciele naszej branży przyznają, że nie mogą narzekać na brak pracy, a ich klienci coraz bardziej doceniają narzędzie marketingowe, jakim jest event. Jest to dobra wróżba na przyszłość oraz nadzieja, że postawimy kolejne kroki w drodze do rozwoju sektora MICE. Listopad zamknęliśmy konferencją Event Biznes, skupiającą profesjonalistów branży spotkań, a tym samym mieliśmy kolejną okazję do wymiany doświadczeń, edukacji oraz bezpośrednich rozmów biznesowych. A że okazja goni okazję, już w styczniu kolejne branżowe wydarzenie, czyli Forum Branży Eventowej, na którym nie powinno zabraknąć nikogo, kto wiąże swoją przyszłość z szeroko rozumianymi eventami. W następnym wydaniu „Event Management Polska” znajdziecie kluczowe informacje dotyczące tego wydarzenia, co z pewnością ułatwi Wam podjęcie decyzji o obecności. A my tradycyjnie objęliśmy to wydarzenie patronatem medialnym oraz zasiadamy w kapitule Top Event – konkursu towarzyszącego Forum – czekając z niecierpliwością na Wasze zgłoszenia. Jesteśmy bardzo ciekawi, czym w tym roku zaskoczą nas zwycięskie projekty. Życzymy Wam, by koniec roku był pozytywną refleksją, podsumowującą tegoroczne zawodowe działania, oraz przyniósł urodzaj inspiracji, które będziecie wcielać w życie, podejmując kolejne wyzwania. Kinga Walczyk redaktor prowadząca „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, 44 PRZEGLĄD IDEALNYCH MIEJSC NA EVENT KORPORACYJNY // Eventy korporacyjne najczęściej dotyczą podsumowania działań firmy, zaprezentowania nowej strategii czy uczczenia współpracy z wieloletnimi kontrahentami. Co zrobić, by zaproszeni goście czuli się dobrze i komfortowo, nie postrzegali ich jako straty czasu, a po powrocie opowiadali o nich w samych superlatywach? Partner wydania: HOTEL ROBERT`S PORT LAKE RESORT & SPA 3

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==