W styczniu spotkamy się w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie. Przewidywaną liczbę 1500 osób z pewnością wypełnią osoby związane z:
- agencjami eventowymi,
- działami zakupów,
- działami komunikacji, marketingu i HR,
- agencjami PR,
- samorządami,
- działami sprzedaży.
Będzie więc to idealna okazja, by poznać szeroko pojętą branżę, nabyć nową wiedzę i umiejętności. Wszystko za sprawą zorganizowanej strefy networkingu, która pozwoli na nawiązanie wartościowych znajomości, strefy merytorycznej i biznesu. Dzięki temu każdy będzie mógł poznać licznych dostawców i omówić szczegóły potencjalnej współpracy.
Co więcej? Bardzo ważne są również przewidywane tematy.
Program przewiduje między innymi:
- 10 eventowych trendów na 2018 czyli jak się zmienia świat spotkań,
- sesje networkingowe,
- najważniejsze zasady sprawnego planowania i budżetowania eventu czyli jak dobre przygotowanie prowadzi do sukcesu.
O wszystkich szczegółach będziemy informować Was na bieżąco.
Więcej na stronie: http://forumbranzyeventowej.pl/
fot. Michał Wandachowicz